Renuntarea la produsele cumparate se poate face, conform Ordonanta urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si Legea nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.
Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile de la data achizitiei.
Inainte de a trimite produsul inapoi catre noi va rugam sa sa ne trimiteti un e-mail pe adresa contact@lavoli.ro in care sa ne comunicati urmatoarele informatii:
– nume dvs si numarul comenzii
– produsele pe care doriti sa le schimbati/returnati;
– datele dvs bancare pentru restituirea contravalorii produselor
Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.
Produsele returnate, cat si ambalajul lor trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate, fara urme ale utilizarii si sa contina toate etichetele intacte ale produselor. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat de client prin email.
Daca produsul nu este returnat in starea lui initiala, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului fara a se rambursa suma produsului.
In cazul in care produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, se ramburseaza valoarea integrala a produsului.